Új Magyarország Vidékfejlesztési Program EU Home

Marketing tevékenység megvalósítása Izsákon

Rövid link: http://dunamellekleader.hu/hun/s_!news/i__8/i__488 | Feltöltés időpontja: 2021. december 2. 19:22
Az Izsáki Kostka László Borrend Egyesület sikeresen pályázott a Kolon Menti Leader Egyesület Civil szervezetek térségi szerepének növelése című pályázati kiírására, amelynek keretében marketing tevékenységet valósítottak meg, színes prospektusokat készítettek. Az egyesület összesen 1 999 998 Ft támogatást nyert a fejlesztés megvalósításához.

 
Az egyesület 1999 óta végzi tevékenységét, amelynek célja Kostka László szőlőtermesztő munkásságának népszerűsítése a csaknem másfél évszázados Izsáki Sárfehér szőlőfajta tradíciójának ápolása, a minőségi bortermelés és kulturált borfogyasztás propagálása, borturizmus és gasztronómiai rendezvények szervezésének elősegítése. Ezen tevékenységéhez kapcsolatosan az egyesület egy színes prospektus kiadását valósította meg, amelyben helyi vállalkozások mutatkoznak be a témához kapcsolódóan. A projekt keretében készült színes prospektusok többek között Tourinform irodákban, utazási és programszervező irodákban, környékbeli vendéglátó egységekben és egyéb turisták által kedvelt helyszíneken kívánnak kihelyezni, ezzel is népszerűsítve Izsák város borturisztikai és gasztronómiai tevékenységeit, hagyományait. A kiadványon feltüntetésre kerültek a kötelező arculati elemek. Az egyesület a pályázati projektet négy izsáki szervezettel együttműködésben valósította meg. Együttműködő partnereik az Alföldi Garabonciás Kft., a Gedeon Birtok Kft., a Park-tó Kft. és a Royalsekt Zrt., akikkel az együttműködés keretében egymás tevékenységét népszerűsítik.

Beszámoló letöltése